ח"כ שוסטר: "אין לנו את היכולת לעבוד עם נתניהו"

אבי יעקב No Comments on ח"כ שוסטר: "אין לנו את היכולת לעבוד עם נתניהו"

ח"כ אלון שוסטר ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "ניסינו בימי הקורונה לשבת עם נתניהו וכשלנו. יש אובדן אימון מוחלט". לדבריו: "ניתן גיבוי ונחזק את הממשלה בכל פעולה ביטחונית ומדינית ראויה"

אלון שוסטר צילום: David Cohen/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אלון שוסטר התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, ופתח בהתייחסות לפיגוע הבוקר בהר חברון: "אני חושב שמערכות הביטחון יודעים את מלאכתם אך מדובר בעבודה קשה. אנחנו עושים את המיטב אך אין מאה אחוז ואנחנו משתתפים באבל הכבד ומחזקים את ידי הממשלה בפעילות הראויה. אסור לאבד את העשתונות ולהטיל את כל התסכול על מיליוני אזרחים פלסטינים תמימים".

על ההצעה לממשלת אחדות אמר שוסטר: "ניסינו את הרעיון כבר בימי הקורונה וכשלנו. יש אובדן אימון מוחלט במערכת הפוליטית. ניתן גיבוי לממשלה בכל פעולה ביטחונית ומדינית ראויה אבל היכולת לעבוד יחד עם נתניהו לא קיימת דה פאקטו. נתניהו צריך לשים את הצרכים הלאומיים מעל הצרכים האישיים אבל לצערי הוא לא עושה זאת. יש אובדן עשתונות מוחלט".

על מתווה הגיוס של גנץ: "אני מסכים עם העובדה שאלפי חרדים מתנדבים בארגונים ועמותות. מונח כאן המפתח לשלום ולאחדות בעניין של חוק הגיוס, צריך רק למסד את זה ולהקים כמין בקו"ם שיהיה כפוף לצה"ל. בני גנץ מגלה הבנה רבה לצד רגישות וכבוד, הוא בא לכבד את פתיחת שנה"ל במגזר החרדי ופועל להביא הסכם מוסדר גם בעניין הגיוס. אני לא מזלזל בחשיבות לימוד התורה אבל יש תחושת חוסר סולידריות וחוסר שווין. כל אחד צריך לכבד את אמונת השני ולהבין את תרומת כל צד למדינה ולחברה".

האזינו



0 תגובות